9788711411841

Marketing 3.0

360,75 DKK

Levering: 2-8 dage

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

ForfatterPhilip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
isbn139788711411841
Udgave /år1 / 2010
ForlagL&R Business
Sidetal202
IndbindingIndbundet

30 andre produkter i samme kategori: