9788771540208

International markedsføring - lærebog

424,00 DKKinkl. moms

Levering: 2-8 dage

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.

isbn139788771540208
isbn108771540202
Udgave /år5 / 2015
ForlagTrojka
IndbindingHæftet

Relateret bøger

Kunder, der købte denne vare, købte også

30 andre produkter i samme kategori: